TURKCELL SINIRSIZ 1GB HIZLANDIRMA




Turkcell hat kullananlar veya kullanmayanlar bilir. Turkcell'de SINIRSIZ 1GB diye bir paket var. Size 1GB interneti veriyor sonrasinda 1GB bitince hizinizi 96kbps 'e düsürüyor. Bu sekilde bir yere girilmiyor tabi. Fakat bunu hizlandirmanin bir yolu var. Bu yolu yapinca indirme hiziniz 10kbps iken 300 - 400 kbps olacak. Asagidan nasil yapildigini ögrenebilirsiniz.

YENİ YÖNTEM YAYINLADI! ARALIK-2015 GİTMEK İÇİN BURAYA TIKLA!
(Yapamayanlar lütfen bize buraya tiklayarak FACEBOOK grubumuza katılabilir.)
İNTERNET DOWNLOAD MANAGER AYARLARI PAYLAŞILDI!
İLGİLİ KONUYA GİTMEK İÇİN BURAYA TIKLAYIN.
---------------------------------------------

  • Bize yarayacak olan bir VPN programi.(Asagidan indirebilirsiniz.)
  • Ilk önce programi indirin ve rar'dan çikarin.
  • SINIRSIZ 1GB paketinizde AKK (Adil Kullanim Kotasi) yani 1GB paketiniz bitmesi gerek.
  • VPN programini açin ve CHROME'a girin.
  • Google sayfasi hizli geliyorsa ve üst taraftaki link kutusunda google.ae yaziyorsa istediginiz kadar internete girebilirsiniz ve sinirsiz indirme yapabilirsiniz. Eger google.ae yazmiyorsa ve google ye hizli girmiyorsa programi açip kapatin deneyin. Çünkü ae (Arabic Emirates(DUBAI)) serverlerinden baska server iyi degil.
  • DIKKAT! INTERNET DOWNLOAD MANAGER ILE INDIRME YAPMAYIN EGER FILM INDIRMEK ISTIYORSANIZ BU SITENIN VIDEO INDIRME EKLENTISINI KURUN. INTERNET DOWNLOAD MANAGER ILE 10kbps INDIRIRSINIZ!
-------------------------------------------------------




-------------------------------------------------------
VIDEO : 



------------------------------------------------------------

Boyut : 3.27MB
Sikistirma : rar / teknotrk.blogspot.com.tr

*KONUNUN BASINDA DEDIGIM GIBI PROGRAM DUBAI (ae) SERVERINI BULANA KADAR DENEYIN DIGER SERVERLER ILE BU HIZI YAKALAYAMAZSINIZ. BU PROGRAM SINIRSIZ VE ÜCRETSIZ VPN'DIR. BEN GEÇEN AY BU PROGRAM ILE 40GB INDIRME YAPTIM :D . VE IDM(INTERNET DOWNLOAD MANAGER) ILE INDIRME YAPMAYIN!

GÜNCELLEME 2 EKIM 2015:
 Arkadaslar bu zamana kadar birçok yorum oldu. Fakat hepside olumsuz yöndeydi yaklasik 45 yorumun 1 tanesini olumluydu. Ben size yukarida Videolu Kanit+Anlatim verdim siz yapamiyorsaniz bizde bir suç yok. Bu zamana kadar gta 5 partlarinin yarisini bu yöntem ile tamamladim. Siz simdi inanmazsiniz diye bir kanit daha ekleyecegim. 'Fotografin sahibi biziz'






Bunu Paylaş

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

64 yorum

yorum
3 Temmuz 2015 01:52 delete

Merhabalar, paylaşımınız için teşekkür ederim.

Nisan ayında şansa (nasıl olduğunu bilmeden) hızım hiç düşmedi 4 gb sonrasında, 115 gb indirip-bindirdim.

İnternette denilen şeyi yaptım, 4 gb bitince, kendi paketim yüklendi, bundan sonra hız yüksek olacak sandım, olmadı.

Şimdi de dosyayı sitenizden indirmeye çalışıyorum, olmuyor, yardımcı olur musunuz?

Reply
avatar
3 Temmuz 2015 06:28 delete

Yorumunuz için teşekkürler. Kusura bakmayın link kırıkmış :D. Linkler düzeltildi iyi günler. Sitemizi ziyaret ettiğin için teşekkürler.

Reply
avatar
3 Temmuz 2015 08:06 delete

100GB'yi paylaşan kişiyim :)

Reply
avatar
5 Temmuz 2015 01:47 delete

Linklere bi el at ölmüş hepsi :D

Reply
avatar
5 Temmuz 2015 01:47 delete

Linklere bi el at ölmüş hepsi :D

Reply
avatar
5 Temmuz 2015 01:47 delete

Linklere bi el at ölmüş hepsi :D

Reply
avatar
5 Temmuz 2015 03:27 delete

hocam, google.ae üzerinden bağlandım ama sonuç nafile, 8-12 kb/s hızla indiriyor yinme. 4-5 kez denedim farklı günlerde, yine nafile. Tek fark download ederken bağlantı kopmadı. 36 mb lık Msi Afterburner yazılımını 1 saati az geçik indirdi.

Reply
avatar
5 Temmuz 2015 14:07 delete

Facebook paketi yapıpta dene bi

Reply
avatar
5 Temmuz 2015 14:08 delete

Daha dün yeniledim 3 kere aynı yorumu yapmanıza gerek yok!

Reply
avatar
12 Temmuz 2015 07:31 delete

Facebook Uygulaması için hızlanma geçerli midir yoksa facebook a Chrome dan mi girmek gerek

Reply
avatar
14 Temmuz 2015 12:51 delete

Hiç farketmez. Dediklerimizi yapınca hız her yerde oluyor :)

Reply
avatar
23 Temmuz 2015 07:31 delete

Pc için mi ? Yoksa telefonda olur mu ?

Reply
avatar
23 Temmuz 2015 23:40 delete

Android telefon ve tabletlerde oluyor android için apk dosyasını play storeden bulabilirsiniz. Yani psiphon programının olduğu bütün platforlarda olur

Reply
avatar
24 Temmuz 2015 16:03 delete

Google playde ki yorumlarda sadece yasaklı sitelere giriş programı filan yazmışlar bu arada root gerektirir mi daha yeni orijinale döndüm de😁😁😁

Reply
avatar
26 Temmuz 2015 04:08 delete

Evet yasaklı sitelere giriş yapma programı ama bazı serverleri 96kbps internetide hızlandırıyor.
He unutmadan root filan gerekmez

Reply
avatar
4 Ağustos 2015 07:55 delete

Bi bakarmisiniz ben 8-9 kez baglandim ama hep tr oluyo google hic ae ye baglanamiyorum lutfen bi yardim edermisiniz ?

Reply
avatar
4 Ağustos 2015 11:57 delete

Ben nasıl yaptıysam öyle yapın. Facebook paketinizin olduğundan emin olun ve bilgisayarın proxy ayarlarını kontrol edin. Büyük ihtimalle bilgisayarınızın proxy ayarlarından kaynaklanıyordur. Ayarları otomatik algıla filan hiç biri işaretli olmasın.

Reply
avatar
5 Ağustos 2015 01:39 delete Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
5 Ağustos 2015 12:19 delete

Bende sadece 1 gb sinirsiz paket vardi face paketidemi lazim ?

Reply
avatar
5 Ağustos 2015 13:07 delete

Biraz once zenmate yi kaldirdim ve ae ye baglandim ama hizi etkilemiyor

Reply
avatar
6 Ağustos 2015 07:44 delete

Biraz fazla yorum yaptim ama face paketi yapip denedim ae ye baglandim hiz degismiyor bi yardm edebilirmisin

Reply
avatar
6 Ağustos 2015 08:49 delete

admiin kuzen gilde çalıştı eve geldim olmadı

Reply
avatar
7 Ağustos 2015 11:32 delete

Hayır hala kullanıyorum. Dediğim gibi yap

Reply
avatar
7 Ağustos 2015 11:34 delete

Bakın ben sosyal paket + sınırsız 1 gb kullanıyorum ve videoda ki yöntemi kullanıyorum. Bunu video ile de kanıtladım sizin proxy ayarlarınızda sorun olabilir. Proxy ayarlarına gidip ayarları otomatik algıla filan hiç biri işaretli olmasın.

Reply
avatar
27 Ağustos 2015 01:50 delete

iOS için yok. Windows 10 Mobile'e android uygulamaları geldi fakat WP işletim sisteminde daha denenmedi. Android 'de Psiphon uygulamasını indirin olur :)

Reply
avatar
3 Eylül 2015 12:58 delete

Ayarları gösterir misin ? Giremedim
sadece sınırsız 1gb ile oluyor mu? :D :D :D

Reply
avatar
7 Eylül 2015 03:46 delete

Sadece sınırsız 1 gb ile olmaz. Yanında sosyal pakette olması lazım

Reply
avatar
9 Eylül 2015 09:47 delete

Merhaba ben sınırsız 4 GB internet paketi aldım geçen ay kota bitti ama hızı hiç yavaşlamadı yaklaşık 150 gb harcadım ama bu aynı paketi yaptım kota bittikten sonra internet çok yavaşladı face ye bile giremiyorum ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim :-)

Reply
avatar
9 Eylül 2015 09:48 delete Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
9 Eylül 2015 09:48 delete Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
9 Eylül 2015 11:12 delete

Sınırsız internetin aslı hızı düşük olmasıdır zaten :) . Hızın aynı kalması bazen oluyor. Hızının artması için konumuzu okuyabilirsiniz... + Sosyal Paket Gerektirir

Reply
avatar
11 Eylül 2015 06:42 delete

Psiphon v88 le 100 gb internet paketi kullaniyordum.(face paketi) Ama artık baglanmiyor.Bi çözüm bulabilirmisn krdesm ?

Reply
avatar
11 Eylül 2015 06:56 delete

"Sadece facebook paketi" ile yapıyorsan o bölgesel onda yapılcak bişey yok!

Reply
avatar
17 Eylül 2015 03:24 delete

Psiphon u indirdim ama ne Yapacam

Reply
avatar
17 Eylül 2015 12:11 delete

Ya kardeşim konuyu okusana :D

Reply
avatar
29 Eylül 2015 01:01 delete

4 gb sibrsiz net ya o teefondan yavasliyor zaten
nasil pc den hizli girilebilir ki
ben okadar phipson vpn yi denedim basarili olmadi

Reply
avatar
30 Eylül 2015 05:38 delete

1gb sinirsiz bitirdim sostal pakettedede 20mb varken calistirdim calisti 1 saat sonra hiziniz 96kps dusmustur diye mesaj geldi o satten sonra hiz bidaha yukselmedi.sinirsiz sosyal paket kullaniyorum 500mb veriyor onuda bitirmem gerekiyor mu

Reply
avatar
Adsız
1 Ekim 2015 06:45 delete

admin iki paketide yaptım. ikisinide bitirdim. facebook bug yapti. hız düşmedi :)
senin taktiği denedim bilgisayarda olmadı. bağlantı hemen kopuyor. Ama diğer serverlardan iyi. Dediğim gibi download yapılmıyor. Gene de sağolasın.

Reply
avatar
2 Ekim 2015 11:46 delete

Bakın bu kaçıncı yorum bilmiyorum. Bunu yalnızca 1 kişi becerebildi. Ben size yukarıda yöntemi yazdım. Üstüne üstelik bide video çektim. Ben bu yöntem ile gta 5'in yarı partını indirdim. Benim size dicek bişeyim yok. Video+Kanıt+Anlatım yukarıda

Reply
avatar
Adsız
5 Aralık 2015 11:51 delete

İNTERNET ÇOK YAVAŞ LÜTFEN NASIL YAACAĞIMI ANLATIN :( BEN RAHMİ ÖGEL

Reply
avatar
5 Aralık 2015 11:59 delete

İyi Günler,
Yorumlardan kimseye yardımcı olunmayacaktır. Size yardımcı olmamızı istiyorsanız Facebook grubumuza katılmanız gerekmektedir.

http://www.facebook.com/groups/teknotrk

Reply
avatar
8 Aralık 2015 05:58 delete

Merhaba.

Sadece 1 gb sınırsız ile hizlanmazmi?

Reply
avatar
Adsız
23 Aralık 2015 09:11 delete

Rar şifresi ne söyleseniz

Reply
avatar
Adsız
23 Aralık 2015 09:11 delete

Rar şifresi ne

Reply
avatar
23 Aralık 2015 09:29 delete

teknotrk.blogspot.com.tr

Reply
avatar
Adsız
12 Ocak 2016 08:00 delete

beyler ben devamlı yapıyorum gençturcellin 100 dk konusmasını yapın hız sınırı kalkıyo gnc100 yaz 2222ye yolla 10 tl hız sınırı kalkıyo 1 ay hıc dusmuyo 12:01:2016

Reply
avatar
22 Ocak 2016 10:25 delete

Bu ilemler windows Phoneda nasıl olacak orada ss var ama ;)

Reply
avatar
6 Şubat 2016 22:48 delete

Olmuyo ki senin programında videoda galiba senin pc 8.1 bizimkisi Windows 7 olduğundan dolayı olmasın

Reply
avatar
7 Şubat 2016 02:20 delete

Alakası yok ben w7de de hızlandırdım :D

Reply
avatar
13 Şubat 2016 03:08 delete

Abicim dosyayi indiriyorum dosya acilamiyor diyo yardimci olurmusunuz lutfen

Reply
avatar
13 Şubat 2016 03:09 delete

Abicim dosyayi indiriyorum dosya acilamiyor diyo yardimci olurmusunuz lutfen

Reply
avatar
13 Şubat 2016 03:12 delete

Abicm turkcelde limitsiz paket ile sosyal paket bir arada alinamiyor

Reply
avatar
13 Şubat 2016 04:53 delete

bende 2gb sınırsız ve 250 mb twitter var 2gb kotamı doldurdum sınırsıza geçti ve yavaşladı dediklerinizi yaptım ama olmadı.(telefonu bilgisayara kablo ile bağlıyorum)
bir de hızlanma sadece chrome için mi geçerli yoksa oyunlar için fln da geçerli mi

Reply
avatar
15 Şubat 2016 07:41 delete

Biraderim raidcall varsa gel bana yap okey
Öyle yaptımla olmuyo biz salak değiliz senin pc kullandığın kadar ben site hackledim felan filan rc varsa yada indir gel kimyager de tanıtırlar sana hadi mesajını bekliyorum

Reply
avatar
16 Şubat 2016 04:22 delete

İlk olarak raidcall yok. İkinci olarak senin site hacklemen beni ilgilendirmez. Üçüncü olarakta psiphon bu aralar bağlanmıyor. 10MB den sonra bağlantı kopuyor.

Reply
avatar
16 Şubat 2016 04:24 delete

İlemler derken? Windows Phone dan internet paylaşımını açıyorum. Pc den hızlandırıyorum.

Reply
avatar
16 Şubat 2016 04:27 delete

Alınmayabilir. Bir turkcell bayisine git, sınırsız 1gb ile sosyal paket yaptırıcam de, sana pos makinesi ile yapıyorlar. Yalnız 10MB sonrası bu aralar yavaşlıyor.

Reply
avatar
16 Şubat 2016 04:28 delete

Oyuna göre değişiyor. Proxy ayarlarını alabilen her programda geçerli fakat, bu aralar 10MB sonrası yavaşlıyor.

Reply
avatar
28 Şubat 2016 02:11 delete

sa benim berbatonline (superolmayanonline) var onu nasıl hızlandırabilirim yardımcı olurumsun kardeş hızım 96kbps ye düşürüldü niye oldu onu hiç bilmiyom kardeş lütfen yardımcı ol

Reply
avatar